Pénzügyi-gazdasági ügyintéző
2022-06-29 17:04:19
Hirdetés adatai
- Feladó: Bodóné Monori Anikó
- Feladva: 2022-06-29
- Lejár: 2022-09-27
Leírás
Északi Agrárszakképzési Centrum
pályázatot hirdet
pénzügyi-gazdasági ügyintéző
munkakör betöltésére.
A jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű, három hónap próbaidővel
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidős munkaszerződés
A munkavégzés helye:
Északi Agrárszakképzési Ágazati Képzőközpont Nonprofit Kft.
Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, 4400 Nyíregyháza, Semmelweis utca 15.
A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:
• a Északi Agrárszakképzési Ágazati Képzőközpont Nonprofit Kft (továbbiakban: társaság) alapfeladatához (oktatás) kapcsolódó könyvelési és tb-ügyintézési, munkavállalói be- és kijelentési adatok megfelelő módon és időre történő rendelkezésre állásának biztosítása a külső partner felé, a vonatkozó jogszabályokban előírt feladatellátás érdekében;
• a jogszabályokban előírt jelentések és adatszolgáltatások megfelelő módon és formában történő elkészítésének, valamint határidőre történő továbbításának felügyelete;
• a feladatkörének ellátásához szükséges adatbázisok és egyéb adatkezelő és megosztó alkalmazások megismerése és használata;
• számviteli és pénzügyi szabályzatok elkészítése, változások érvényesítése;
• pénzforgalommal kapcsolatos számlák, bizonylatok érvényesítésének, felszerelésének, előkészítésének ellenőrzése;
• a kötelezettségvállalások pénzügyi ellenjegyzése a vonatkozó szabályzatok, utasítások alapján;
• a társaság pénzügyi tervének kialakításában való részvétel;
• a szervezet pénzügyi adatainak rendszeres elemzése, a társaság anyagi helyzetének és teljesítményének értékelése;
• kimenő szerződések előkészítése, bejövő szerződések karbantartása a vonatkozó belső- és külső szabályozásnak megfelelően;
• munkaszerződések megkötésével, módosításával és megszüntetésével kapcsolatos, a társaságot érintő adminisztrációs feladatok ellátása;
• a társaság kezelésében lévő vagyon-, tárgyi eszközök (befektetett- és forgóeszközök) nyilvántartása;
• a leltározási ütemterv előkészítése, valamint a leltárellenőri feladat ellátása;
• a selejtezési eljárás szabályszerű végrehajtása;
• a munkaköréhez kapcsolódó gazdasági vonatkozású levelek, iratok, bizonylatok és egyéb dokumentumok tekintetében az átadás-átvételi könyv (kézbesítő könyv, nyomtatvány, stb.) vezetése;
• gazdasági vonatkozású iratokat, dokumentumok elkülönítve történő tárolása;
• a rábízott bélyegzők megőrzése;
• igazgató távolléte esetén köteles mindazokat a feladatok is ellátni, amelyek az Intézmény feladat- és hatáskörében felmerülnek a tevékenység zökkenőmentes ellátásához szükségesek.
A munkakör betöltésének feltételei:
• magyar állampolgár
• büntetlen előélet, cselekvőképesség
• pénzügyi és számviteli szakképesítés és/vagy mérlegképes könyvelői képesítés
• felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások)
• B kategóriás jogosítvány.
A munkakör betöltéséhez szükséges kompetenciák:
• önálló, gyors, precíz és proaktív munkavégzés
• kiváló együttműködési, kommunikációs képesség
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
• emelt szintű vagy szakirányú képesítés (gazdasági, pénzügyi-számvitel)
• költségvetési szervnél szerzett igazolható szakmai tapasztalat
• adminisztratív területen szerzett 1-3 év munkatapasztalat
• 1-3 év szakmai tapasztalat (pénzügyi, számviteli, bér- tb-ügyintézés)
• Poseidon iktatórendszer ismerete
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
• fényképes szakmai önéletrajz, fizetési igény megjelölésével
• nyilatkozat arról, hogy a pályázó hozzájárul a pályázati folyamatban résztvevők által a pályázó személyes adatainak pályázattal összefüggő kezeléséhez és továbbításához.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje:
2022.07.31.
A pályázatok benyújtásának módja:
• Elektronikus úton a munkaugy@easzc.hu e-mail címre
• Személyesen H-Cs 7.30 – 16.00 óra között: Északi Agrárszakképzési Centrum, 4400. Nyíregyháza, Semmelweis u. 15.
• További információ: Róka Zsolt: +36704086765
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázati meghallgatásra történő behívás előzetes kiválasztás szerint történik.
pályázatot hirdet
pénzügyi-gazdasági ügyintéző
munkakör betöltésére.
A jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű, három hónap próbaidővel
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidős munkaszerződés
A munkavégzés helye:
Északi Agrárszakképzési Ágazati Képzőközpont Nonprofit Kft.
Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, 4400 Nyíregyháza, Semmelweis utca 15.
A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:
• a Északi Agrárszakképzési Ágazati Képzőközpont Nonprofit Kft (továbbiakban: társaság) alapfeladatához (oktatás) kapcsolódó könyvelési és tb-ügyintézési, munkavállalói be- és kijelentési adatok megfelelő módon és időre történő rendelkezésre állásának biztosítása a külső partner felé, a vonatkozó jogszabályokban előírt feladatellátás érdekében;
• a jogszabályokban előírt jelentések és adatszolgáltatások megfelelő módon és formában történő elkészítésének, valamint határidőre történő továbbításának felügyelete;
• a feladatkörének ellátásához szükséges adatbázisok és egyéb adatkezelő és megosztó alkalmazások megismerése és használata;
• számviteli és pénzügyi szabályzatok elkészítése, változások érvényesítése;
• pénzforgalommal kapcsolatos számlák, bizonylatok érvényesítésének, felszerelésének, előkészítésének ellenőrzése;
• a kötelezettségvállalások pénzügyi ellenjegyzése a vonatkozó szabályzatok, utasítások alapján;
• a társaság pénzügyi tervének kialakításában való részvétel;
• a szervezet pénzügyi adatainak rendszeres elemzése, a társaság anyagi helyzetének és teljesítményének értékelése;
• kimenő szerződések előkészítése, bejövő szerződések karbantartása a vonatkozó belső- és külső szabályozásnak megfelelően;
• munkaszerződések megkötésével, módosításával és megszüntetésével kapcsolatos, a társaságot érintő adminisztrációs feladatok ellátása;
• a társaság kezelésében lévő vagyon-, tárgyi eszközök (befektetett- és forgóeszközök) nyilvántartása;
• a leltározási ütemterv előkészítése, valamint a leltárellenőri feladat ellátása;
• a selejtezési eljárás szabályszerű végrehajtása;
• a munkaköréhez kapcsolódó gazdasági vonatkozású levelek, iratok, bizonylatok és egyéb dokumentumok tekintetében az átadás-átvételi könyv (kézbesítő könyv, nyomtatvány, stb.) vezetése;
• gazdasági vonatkozású iratokat, dokumentumok elkülönítve történő tárolása;
• a rábízott bélyegzők megőrzése;
• igazgató távolléte esetén köteles mindazokat a feladatok is ellátni, amelyek az Intézmény feladat- és hatáskörében felmerülnek a tevékenység zökkenőmentes ellátásához szükségesek.
A munkakör betöltésének feltételei:
• magyar állampolgár
• büntetlen előélet, cselekvőképesség
• pénzügyi és számviteli szakképesítés és/vagy mérlegképes könyvelői képesítés
• felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások)
• B kategóriás jogosítvány.
A munkakör betöltéséhez szükséges kompetenciák:
• önálló, gyors, precíz és proaktív munkavégzés
• kiváló együttműködési, kommunikációs képesség
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
• emelt szintű vagy szakirányú képesítés (gazdasági, pénzügyi-számvitel)
• költségvetési szervnél szerzett igazolható szakmai tapasztalat
• adminisztratív területen szerzett 1-3 év munkatapasztalat
• 1-3 év szakmai tapasztalat (pénzügyi, számviteli, bér- tb-ügyintézés)
• Poseidon iktatórendszer ismerete
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
• fényképes szakmai önéletrajz, fizetési igény megjelölésével
• nyilatkozat arról, hogy a pályázó hozzájárul a pályázati folyamatban résztvevők által a pályázó személyes adatainak pályázattal összefüggő kezeléséhez és továbbításához.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje:
2022.07.31.
A pályázatok benyújtásának módja:
• Elektronikus úton a munkaugy@easzc.hu e-mail címre
• Személyesen H-Cs 7.30 – 16.00 óra között: Északi Agrárszakképzési Centrum, 4400. Nyíregyháza, Semmelweis u. 15.
• További információ: Róka Zsolt: +36704086765
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázati meghallgatásra történő behívás előzetes kiválasztás szerint történik.
Cím
Régió: Szabolcs-Szatmár-Bereg
Település: Nyíregyháza
Cím: Semmelweis utca 15.
Irányítószám: 4400
Részletek
- Munkavégzés helyének típusa: Helyhez kötött
- Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
- Minimálisan elvárt végzettség: Középiskola
- Minimálisan elvárt tapasztalat: 1-3 év szakmai tapasztalat
- Fizetés: Fizetési igényt várunk
- Típus: Pénzügy,biztosítás, számvítel
- Elvárt nyelvismeret: Nem igényel nyelvtudást
Bodóné Monori Anikó
Üzenet küldése
Kiemelt hirdetések
ÁllásHirdető portál 1 évre ajándékba?
Országos, országos megjelenés
Legyen egy bevételt hozó ÁllásHirdető portálja 1 évre. Ahol nemcsak a saját hirdetése lehet kint 1 éven át, hanem még a hirdetésekből származó bevétel 50%-a is az Öné. Az üzemeltetés terhét is mi vállaljuk és semmilyen plusz költsége nem lesz az ÁllásHirdető portállal k
Ez itt az Ön ajánlatának a helye!
Országos, országos megjelenés
Ajánlata megjelenik minden hirdetés alatt FIX-en. Sőt, most bónusz ajándék weblapot is adunk 1 évre hozzá.
Amennyiben szeretne ajánlatával városi ApróHirdető nyitólapján és a hirdetések alatt megjelenni, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk itt: Kapcsolat>>
Emelje ki hirdetését, hogy többen lássák!
Országos, országos megjelenés
Mert nem csak a jelenlegi ApróHirdető portál hirdetései között lesz kiemelt a hirdetése, hanem még 100 városi ApróHirdető portálban.
Amennyiben szeretné, ha 100 városi ApróHirdető portálban is kiemelten láthassák hirdetését bővebb információért kattintson ide>>